مارتینو استعفا داد !

متن مصاحبه ی مارتینو :
پس از توافق دو جانبه من دیگر نمیخواهم مربی بارسلونا باشم ( استعفا میدهم ) . من میخواهم از رئیس باشگاه و ساندرو راسل و زوبی زارتا تشکر کنم . من متاسفم که نتوانستم به اهداف تیم دست یابم . من میخواهم از تمام کسانی که من را حمایت و پشتیبانی کردند تشکر کنم . بارسا برایم در قالب یک میراث بزرگ است چرا که بازیکنان واقعا قابل تحسین هستند . مارتینو همچنین به اتلتیکو مادرید برای کسب قهرمانی لالیگا تبریک گفت .

تاتا جراردو مارتینو استعفا کرد . جراردو مارتینو که تنها یک فصل مربیگری بارسلونا را بر عهده داشت  در کنفرانس مطبوعاتی که پس از پایان بازی برگزار شد  به صورت رسمی استعغا کرد و گفت دیگر نمیخواد یک سال دیگر در باشگاه بماند .

http://parsiup.com/upload/omy1_tata.v1400354316.jpg

تاتا مارتینو که امیدوار بود امشب با برد برابر اتلتیکو مادرید بتواند قهرمانی لالیگا را جشن بگیرد حالا گویا تحت فشار مدیران باشگاه مجبور به استعفا شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: barca ,

تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 | 16:8 | نویسنده : etrisa |